Vefas pro 17 z BCC flara + roczna licencja continuum

Cały czas mam problem z licencją.Codziennie trown 11 albo 1.Codziennie muszę wpisywać klucz.Czy jest jakieś rozwiazanie.Na continuum mam licencje do marca i od marca niewiele moge coś zrobić.Proszę mi pomóc. Wkleje fragment logów==End of C:/ProgramData/GenArts/rlm/subscriptions.txt
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: RLM Server Hostname: NODELOCKED (no server)
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: product string: bccofx
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: key: 5743-498…
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: expiration: 18-mar-2021
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: subscription: false
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: Check for subscription updates - force: 0
2020-07-02 18:53:35 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - mode: Check Subscription
2020-07-02 18:53:36 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - result: 0
2020-07-02 18:53:36 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - err:
2020-07-02 18:53:36 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - out:
2020-07-02 18:53:36 BCC VGS NOTICE: License type preference setting: full (normal unrestricted license handling)
2020-07-02 18:53:36 BCC VGS NOTICE: Licensed render 8Bit: BCC Particle Illusion
2020-07-02 18:53:57 BCC VGS NOTICE: Registration Windows LaunchLicenseTool - mode: 0
2020-07-02 18:53:57 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - mode: Activate
2020-07-02 18:53:57 BCC VGS NOTICE: LaunchLicenseTool - non-blocking launch
2020-07-02 18:53:57 BCC VGS NOTICE: RLM Status: License Tool launched: Activate

Please make sure you have updated to Continuum version 13.5.1. Does that solve the issue?

If that does not help, please file a case with our Support team:
https://borisfx.com/support/open-a-case/

Jest zauktualizowany do 13.5.1. I zgłaszam co jakis czas ale zwykle długo sie czeka na odpowiedź.

Can you please send me your full BCC.log file - by direct private message instead of the public forum? You can send it via the forum’s Private Message feature or email it to me directly at
jclement at borisfx dot com

Thanks - Jason

Czy to chodzi o users/user z okna diagnostyki Borisfx application manager?Tam mam dwa w tym jeden z ubiegłego roku.

I am not quite sure what you mean. Can you explain in more detail?

For the log file, you can find it in a path like this:
C:\Users\YOUR_USER_NAME\AppData\Roaming\BorisFX\Logs\BCC.log

Wysłałem pocztą bo nie wiem jak na priv. Dziekuję za poswiecony czas